نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

اسکوچیچ: ایران فقط به یک برد نیاز دارد| ذهنیت ایرانی‌ها را دوست دارم

  • کد خبر: ۹۳۵۴۶
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
اسکوچیچ: ایران فقط به یک برد نیاز دارد| ذهنیت ایرانی‌ها را دوست دارم
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین اظهارات خود تاکید کرده تیم ملی ایران فقط نیاز به یک برد دارد تا صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرده که تیم ملی ایران فقط نیاز به یک پیروزی از چهار بازی آتی دارد تا به مرحله بعد صعود کند. اسکوچیچ که اکنون در شهر ریکا کشور کرواسی برای گذراندن تعطیلات سال نو حضور دارد، می‌گوید: از حضور در اینجا لذت می‌برم، زیرا کارم را به خوبی انجام دادم. به خاطر آن زحمات، این لحظات با خانواده بسیار برایم شیرین است. برای ما اصلا ساده نیست که جدا از هم زندگی کنیم، ولی الان پیش آن‌ها بازگشتم و می‌خواهم از لحظه لحظه آن لذت ببرم.

وی ادامه داد: ما از ۴ بازی آینده خود تنها به یک برد نیاز داریم تا به صورت حتمی راهی جام جهانی بشویم. امارات برای صعود همه بازی‌ها را باید ببرد و ما همه بازی‌هایمان را باید ببازیم که به نظر خیلی غیر واقعی است. من باید حرفه‌ای باشم و اجازه بازی راحت به دیگر تیم‌ها ندهم. ما ۲۷ ژانویه با عراق بازی داریم و بعد باید به مصاف امارات برویم. هر ۲ بازی در خانه برگزار می‌شود و همه کار می‌کنیم تا وظیفه‌مان به نحو احسن انجام شود.

اسکوچیچ گفت: من ذهنیت ایرانی‌ها را خیلی دوست دارم. آن‌ها به مانند یک ملت هستند و بسیار اتحاد دارند و می‌توانند به جلو برود. آن‌ها کاراکتری بزرگ دارند و بازیکنانشان اهل استراحت نیستند. همه ۱۸ بازیکن تیم ملی حرفه‌ای عمل و با هم رقابت می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->